Overblijven

Veel kinderen op ‘t Einder maken gebruik van de mogelijkheid om over te blijven tijdens de middagpauze van 11.45 - 12.45 uur. De kinderen eten hun meegebrachte lunch onder begeleiding van een overblijfouder. Daarnaast gaan de kinderen naar buiten om te spelen en te ontspannen. Tijdens het buitenspel houden personeel en overblijfouders toezicht. Bij slecht weer blijven de kinderen binnen en krijgen ze de gelegenheid om te tekenen, spelletjes te doen etc.

We vragen voor het overblijven de volgende financiële bijdrage.
één dag in de week       € 50,- per jaar
twee dagen in de week € 100,- per jaar
drie dagen in de week  € 150,- per jaar
vier dagen in de week  € 200,- per jaar
10-strippenkaart € 18,-

Aan het begin van een schooljaar kan men zich opgeven voor de vaste overblijfdagen. Men ontvangt dan een rekening. Het is ook mogelijk om kinderen incidenteel over te laten blijven op school. Hiervoor kunt u bij de administratieve kracht (Femke) een 10-strippenkaart kopen.