Boekenzolder

Bibliotheek/Mediatheek: 'De Boekenzolder'

Onze school beschikt over een prachtige modern ingerichte schoolbibliotheek met een ruime collectie aantrekkelijke boeken over tal van onderwerpen.
't Einder heeft een overeenkomst met De Lage Beemden om blijvend te investeren in uitbreiding van de huidige collectie en het onderhouden van het uitleensysteem.
Op vier vaste momenten in de week hebben alle groepen van ’t Einder de mogelijkheid om de schoolbieb te bezoeken en om daar een boek te ruilen/lenen. Met behulp van een aantal enthousiaste ouders wordt dit mede mogelijk gemaakt.
Daarnaast kan een groep samen met de leerkracht altijd in De Boekenzolder terecht, immers: "Lezen is leuk!!!"
Onze school heeft bovendien een uitgebreide mediatheek. Vanaf groep 5 werken de kinderen hier regelmatig aan de voorbereidingen van hun schriftelijke en/of mondelinge presentaties.

Ga naar de website van 'Bibliotheek op school' om boeken te reserveren.