Zeer geslaagde meester-en juffendag!!

Tjongejonge, wat hebben we een heerlijke meesters- en juffendag gehad vandaag!
Het begon in de aula, waar alle juffen en meesters op het podium werden toegezongen door de kinderen, fantastisch!
Daarna een verrassende high-tea in de klas met héel erg veel lekkers, wat hebben we gesmuld met zijn allen. En tijdens het smikkelen werden de juffen verwend door de kinderen met knuffels, tekeningen, kadootjes en nog veel meer zelfgemaakte kunstwerken!
Dankjulliewel allemaal!!

Vervolgens werden er koekjes versierd voor in de koektrommel en instrumentjes gemaakt voor (als klap op de vuurpijl) ….de optocht! Wat een kleurige, fleurige, gezellige optocht, en wat stonden er veel ouders aan de kant om ons toe te zwaaien. Het was tropisch warm…dus het frisse ijsje bij terugkomst was erg welkom!

Dank aan alle kinderen, ouders en organisatie die deze dag mede mogelijk gemaakt hebben, wat een super organisatie!