Uitslag interessepeiling schooltijden

Uitslag interessepeiling schooltijden OBS ’t Einder                                         December 2019

Eind oktober heeft de Medezeggenschapsraad middels een korte enquête gevraagd om uw standpunt betreffende de huidige schooltijden op ’t Einder. In deze enquête is middels meerdere keuzemogelijkheden gevraagd hoe u tegen dit onderwerp aankijkt.

Hartelijk dank voor uw reactie, we hebben in totaal 133 reacties mogen ontvangen. De verdeling van de reacties is in onderstaand diagram weergegeven.

Van de 133 reacties hebben 71 ouders aangegeven dat zij het huidige model willen blijven handhaven. Dit betekent dat ruim de helft van de ouders heeft aangegeven het huidige model te willen handhaven. Bijna 44% van de ouders hebben aangegeven de voorkeur te geven aan een continurooster. De overige ouders, in totaal 4, hebben aangegeven geen voorkeur te hebben.

Doordat de meerderheid van de ouders heeft aangegeven het huidige model te willen handhaven is door de oudergeleding van de  medezeggenschapsraad besloten om ons hierbij aan te sluiten. Dit betekent dat we een eventuele aanpassing van de schooltijden niet verder gaan onderzoeken.

Graag willen we u nogmaals danken voor het invullen van de enquête.

Namens de Medezeggenschapsraad
Twan van Nuenen