Trots met een hoofdletter T!!

TROTS ðŸŒ± TROTSER ðŸŒ± TROTST

Eindelijk was het gisteren zover..! De feestelijke opening van onze gerenoveerde en nieuw ingerichte school, èn de onthulling van ons nieuwe logo!! Met dank aan Hanneke Verbakel, eigenaresse van ‘Handig Vormgeving’ en tevens ouder van school. Wat een creativiteit en flexibiliteit!

Onder het toeziend oog van alle kinderen, collega’s, ouders, Wilmie Steeghs (wethouder) en Sultan Solak (bovenschools directeur PlaTOO), onthulde Paul Pennock, onze directeur, het nieuwe logo. Een fris kleurrijk logo, waarin duidelijk zichtbaar is dat iedereen bij ons welkom is en kan groeien; startend als vierjarig ‘groentje’, om zo alle 8 leerjaren te doorlopen. Daar staan de 8 bolletjes voor, vormgegeven in alle kleuren van de regenboog.
Wij zijn er hartstikke trots op; op het logo maar óók op de prachtig nieuwe en moderne inrichting.

Het was een fijne dag! De jongste leerling van school, Liv, heeft het lintje doorgeknipt en Tieme uit groep 8 hees de nieuwe vlag. Na afloop werden alle kinderen getrakteerd op een heerlijk passend gebakje!

Als u al dit moois ook graag wil komen bewonderen; wees welkom!

Tot ziens op OBS ‘t Einder ðŸŒ±