Spaar mee voor onze schoolbieb!

Beste ouders/verzorgers,

Van 2 t/m 13 oktober is het weer Kinderboekenweek. Tijdens de Kinderboekenweek organiseert Bruna de actie: ‘Sparen voor je schoolbieb’. Wij willen graag het (voor)lezen van kinderboeken stimuleren en zouden het leuk vinden om samen met u en de kinderen onze schoolbibliotheek uit te breiden met de nieuwste, spannendste en leukste kinderboeken! Hoe meer ouders er meedoen, hoe meer boeken we kunnen uitzoeken!

Hoe werkt de Schoolbieb-actie?
  • U koopt van 2 t/m 13 oktober 2019 één (of meerdere) kinderboek(en) bij uw lokale Bruna winkel en levert de kassabon vóór 15 november 2019 in op school.
  • Wij leveren de kassabonnen in bij een Bruna winkel.
  • Bruna telt de kassabonbedragen na inlevering bij elkaar op we ontvangen een waardebon.
  • We mogen t/m 15 december 2019 voor 20% van het totale kassabonbedrag nieuwe leesboeken uitzoeken in een Bruna-winkel.