Programma carnaval

Carnavalsprogramma 2019:
Dinsdag 26 februari zal in de aula om 11.15 uur de prins en prinses bekend gemaakt worden met zijn raad van 11. Ouders zijn welkom.
Dinsdagmiddag 26 februari gaan de kinderen in groepjes de carnavalsdans aanleren.

Optocht:
Vrijdag 1 maart is het Geinder optocht. De kinderen verzamelen om 8.30 uur in de klas. De optocht zal starten om 9.00 uur door de wijk. Na de optocht gaan de kinderen naar de klas en hebben ze pauze (buiten spelen). De kinderen uit groep 1 t/m 4 gaan na de pauze lekker hossen in de aula. Voor hen is er dan wat lekkers. De bovenbouw krijgt dit in de middag.
Om 11.11 uur is de prijsuitreiking van de optocht. Ouders zijn dan welkom om hierbij aanwezig te zijn. Rond 11.30 uur gaan de kinderen terug naar de klas.

Op vrijdag mogen de kinderen verkleed naar school komen. Confetti/spuitbussen mogen de kinderen thuis laten. Zwaarden/geweren en dergelijke zijn niet welkom.

Middagprogramma 1 maart bovenbouw.
De kinderen hebben een bontemiddag en lekker hossen in de aula. Er is één optreden per klas.

Voor de bovenbouw is het op vrijdag 1 maart continu rooster. Zij zijn dan om 14.00 uur uit.

Team OBS 't Einder.