Poster Open Dag

Beste ouders, verzorgers,

Op dinsdagavond 26 maart organiseert ’t Einder een informatieavond voor alle nieuwe ouders en belangstellenden. Deze avond begint om 20.00 uur en duurt tot 21.30 uur.
Op vrijdagochtend 29 maart houden we dan een Open Dag van 8.45 – 11.45 uur. Belangstellenden zijn van harte welkom om ’t Einder en onze peuterspeelzaal in bedrijf te zien.

Om extra publiciteit te geven aan deze dag vragen we ook uw medewerking.
Alle kinderen krijgen een A3 poster mee naar huis met de aankondiging van de informatieavond en de Open Dag.
We willen u vragen deze poster bij u thuis op een duidelijk zichtbare plek, bijvoorbeeld voor het raam, op te hangen. Op die manier schenken we extra publiciteit aan beide activiteiten. We vinden het fijn als u dit samen met ons zou willen doen!

Kent u mensen die een school of peuterspeelzaal zoeken voor hun kind en belangstelling hebben voor ‘t Einder; ook zij zijn van harte uitgenodigd voor zowel de informatieavond als de Open Dag.

Graag willen wij u hartelijk bedanken voor uw bereidwillige medewerking en hoop dat de poster bij u een mooi zichtbaar plekje zal krijgen.

Met vriendelijke groeten,
Team 't Einder