Opening Kinderboekenweek 2021

Lieve kinderen, beste ouders/verzorgers; Vandaag waren we voor het eerst weer met alle groepen in de aula bij elkaar.De Kinderboekenweek werd geopend. Omdat het thema is: "Worden wat je wil", werden we getrakteerd op het uitbeelden van beroepen waar we nog nooit van hadden gehoord. Wat te denken van wolkenkrabberramenwasser, vissenteller, sorryzegger, kerstlampjesontwarrer of slangenmelker? De allerlaatste, professioneel slaper, sprak ons ook erg aan. Tot aan de herfstvakantie gaan we aan de slag met lezen en activiteiten in dit erg interessante thema. Misschien heeft u, of kent u iemand met, een bijzonder beroep? Meldt u bij de leerkracht van uw kind en misschien kunt u in de klas wat vertellen of laten zien. Lezen is dromen met je ogen open, in dit geval dromen over wat je wil worden. Onder het kopje foto's kunt u zien hoe leerkrachten op het podium de opening vorm gaven. PS vergeet u niet kassabonnen van Bruna mee naar school te geven van aankopen binnen de Kinderboekenweek? Zo sponsort u onze Boekenzolder.