Lachen op 1 april!

Haha! Wat een bijzondere start van de dag hadden we vandaag.. Op alle deuren hingen vanochtend heuse ‘schoenverbodsborden’. Alle ouders zijn hier gisteren al officieel over geïnformeerd. Er startte vandaag namelijk een nieuw experiment om de school voortaan op sloffen of sokken binnen te komen. Dit om onze pas gelegde vloerbedekking te sparen. Alle kinderen moesten dus hun schoenen uitdoen en bij de kapstokken neerzetten. Voor ouders die hun kind(eren) kwamen brengen en liever niet op sokken wilden binnenkomen, waren er plastic slofjes geregeld om over de schoenen te dragen. Wat een medewerking kregen we van jong en oud! De een met een knipoog, de ander wat twijfelend en ook een enkele kleine mopper.. We hebben er met zijn allen uiteindelijk goed om kunnen lachen!

Fijne 1 april allemaal!