Help de ouderen - maak een tekening!

Wat een goed idee van Marijn en Jasper! Zij hebben ons onderstaand plan gestuurd en wij vinden het een super plan! Zet 'm op iedereen, teken er maar op los!!

Hoi allemaal,

Wij, Marijn en Jasper, hebben een leuk idee! We willen alle kinderen van de school vragen om een leuke tekening te maken voor oude mensen in verpleeghuizen. De oude mensen mogen, vanwege het corona virus, geen familie en bezoek meer ontvangen. Dat is natuurlijk niet leuk, omdat ze zich dan alleen voelen. Onze papa werkt in verschillende verpleeghuizen in de omgeving van Gemert. Dan kan hij de tekeningen meenemen. Daar zullen de oude mensen zeker heeeel blij mee zijn! Een tip van ons is om heel veel kleurtjes te gebruiken, want dat vinden ouderen heel leuk. Jullie mogen de tekeningen bij ons in de brievenbus stoppen of via de post versturen kan natuurlijk ook. Ons adres is Teulland 10 Gemert. Graag niet bij ons aanbellen, maar je leuke tekening in onze brievenbus stoppen. Je mag de tekeningen ook in de brievenbus van school stoppen, dan zorgen de meesters en juffen dat ze bij ons terecht komen.

Heel veel tekenplezier, wij weten zeker dat er veel oude mensen blij van zullen worden!

Groetjes,

Marijn (Groep7-8) en Jasper (Groep 7a)