Geslaagde meesters- en juffendag!

Afgelopen woensdag was het feest! Deze ochtend stond namelijk in het teken van de meesters- en juffendag. De ouders van de activiteitencommissie hadden een fantastisch gezellig programma voor ons bedacht! Het was voor het team een aangename verrassing dat zij in deze bijzondere coronaperiode tòch een manier vonden om de meesters- en juffendag door te laten gaan. De AC knutselde op afstand een feestelijk programma in elkaar waar elke groep naar eigen invulling mee aan de slag kon. Het was supergezellig, volop vrolijke snoetjes overal in de school! We hebben lieve persoonlijke cadeautjes gekregen, een eigen t-shirt (ontworpen door de kinderen), bloemetjes op ons bureau, bingo gespeeld, complimenten gekregen, een boek voor in de klas, lekkers bij de koffie, etc etc.. Aan niets ontbrak het, wat een goed georganiseerd programma! Namens alle kinderen èn het team uiteraard: dank dank dank aan alle AC leden, jullie zijn toppers!!