​Even voorstellen…

Beste ouders/ verzorgers,

Na 21 jaar ervaring in het speciaal basisonderwijs ben ik toe aan een nieuwe uitdaging! Zo begon ik eind november mijn sollicitatiebrief op basisschool ‘t Einder. Nu twee maanden later ben ik zeer verheugd om iets over mezelf te mogen vertellen.
Mijn naam is Roel van Hoogstraten en ben 45 jaar oud. Samen met m’n vrouw en drie kinderen woon ik in Nuenen.
Na mijn Pabo en RT-opleiding ben ik in 1996 gestart als groepsleerkracht op SBO de Toermalijn in Helmond. Ik heb daar voornamelijk lesgegeven in de bovenbouwgroepen en veel kennis en expertise opgebouwd met betrekking tot leerling problematieken.
Hopelijk kan ik nu een steentje bijdragen aan de ontwikkeling van uw kind. Ik heb er in ieder geval veel zin in! Tot dinsdag 20 februari, mijn eerste werkdag.
Mochten er vragen of onduidelijkheden zijn kun je altijd bij me terecht. Oh ja... één vraag kan ik wel alvast beantwoorden: Hoe groot ben je nu eigenlijk? Ja, echt waar, twee meter en 5 centimeter😉

Groetjes meester Roel