EinderApp vernieuwd!

Beste ouder/verzorger,

Hopelijk heeft u onze EinderApp al gedownload en bent u een enthousiaste gebruiker. Via dit bericht willen wij u mededelen dat we een grote nieuwe functionaliteit hebben toegevoegd aan onze app, namelijk een Persoonlijke Inbox. Achter deze nieuwe button kunnen wij u persoonlijke berichten sturen, en sturen we voortaan de groepsberichten, die de groep van uw kind aangaan.

Waarom hebben we dit gedaan?

Er zitten grote voordelen aan de Persoonlijke Inbox. Allereerst hoeven we u hierdoor niet meer te mailen en kunt u echt alles omtrent uw kind in de EinderApp lezen. Ten tweede kunnen we door middel van de Persoonlijke Inbox uw privacygevoelige gegevens beter beschermen! Aangezien u een eigen inlog krijgt die u koppelt aan uw kind(eren), weten wij voor welke groepen u informatie nodig heeft. U ontvangt alleen nog informatie van de klassen die voor u van toepassing zijn. Tot slot vereenvoudigt het proces voor u ook enorm. U hoeft bij de wisseling van het schooljaar geen instellingen meer te wijzigen, dit gaat automatisch!

Wat moet u hiervoor instellen?

Om toegang te krijgen tot de Persoonlijke Inbox, moet u in de EinderApp aangeven wie u bent. We vragen u dan ook om uzelf aan te melden in de app. Dit doet u door op de button ‘Persoonlijke inbox’ of ‘Persoonlijke pagina’ te klikken en vervolgens te klikken op ‘vraag een inlog aan’. Vervolgens vult u uw eigen gegevens in en vult u de laatste 4 cijfers van het BSN nummer van uw kind in. Hierdoor koppelt u uzelf aan uw kind. U kunt na deze stap meerdere BSN cijfers toevoegen, indien u meerdere kinderen heeft op onze school.

Uw wachtwoord aanvraag komt binnen op uw e-mail adres. Controleer eventueel ook even uw spambox. Hier kunt u vervolgens mee inloggen. Na het inloggen is ook automatisch het onderdeel 'Groepen' geüpdatet. U ziet nu alleen nog de groepen waar uw kind(eren) inzit(ten).

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en hopen dat u net zo enthousiast bent met deze ontwikkeling als dat wij zijn.

Met enthousiaste groeten,

Team OBS 't Einder