Een afscheidswoordje van mij...

Aan alle lieve kinderen van ’t Einder, mijn fijne collega’s en allerbeste ouders/verzorgers.

Dit is de laatste nieuwsbrief die ik voor ’t Einder schrijf. Na 10 jaar directeurschap en daarvoor ruim 13 jaar als leerkracht gewerkt te hebben, neem ik volgende week afscheid van jullie allemaal. Het waren 23 bijzondere jaren op een hele fijne school, die ik zelf mee heb kunnen opbouwen. Een openbare school waar heel veel goed gaat. Samen, met elkaar, kun je veel bereiken! Ik neem als trotse directeur afscheid van ’t Einder en beëindig tevens mijn onderwijs carrière. Het zal ongetwijfeld wennen zijn als ik 20 augustus niet naar school ga.
Ik zal ’t Einder niet uit het oog verliezen, het is ook een stukje van mij wat er in Gemert staat.
Volgende week donderdag 5 juli is er een afscheidsdag georganiseerd en ik ben benieuwd hoe deze dag eruit zal zien en laat het allemaal maar op mij afkomen. Ik neem in ieder geval een zakdoek mee.
Op vrijdag 6 juli wil ik als vanouds iedereen een hele fijne vakantie toewensen en gaan we aftellen tot tien om 11.44 uur.
De week daarna wil ik nog verschillende zaken afwerken en opruimen, want ik wil alles netjes achterlaten. Daarna zal ik mijn kantoor verlaten, de schooldeur achter mij dichtdoen en start er een nieuwe periode in mijn leven.
Waar ik erg benieuwd naar ben!
Dat het jullie goed mag gaan en ik wens iedereen alvast een hele fijne vakantie.

Meester Gerard.