Dag lieve schoolverlaters!!

Lieve achtstejaars, wat hebben we samen een fantastisch afscheid gehad! De musical afgelopen donderdag in de Eendracht was mooier dan mooi, jullie straalden echt stuk voor stuk, wat een enthousiasme! We zijn enorm blij dat jullie ouders er dankzij de versoepelingen rondom corona bij konden zijn om iedereen te zien schitteren! Dank aan de Eendracht voor het meedenken.
Gisteren het ‘uitzwaaifeest’, een feest met een lach en een traan, letterlijk en figuurlijk.. In de met persoonlijke boodschappen van ouders versierde klas eerst nagepraat over het afgelopen jaar; het kamp, corona, de musical, de toekomst.. Voor het laatst in de kring op de basisschool..
Met de hele school hebben we jullie daarna buiten, onder luid gejuich en gejoel, uitgezwaaid tijdens ieders laatste rode loper moment. Jullie trotse ouders op afstand in het park, wat fijn om zo tòch samen te zijn!

Lieve Bence, Casey, Cato, Faas, Inge, Izi, Jill, Joris, Kadidja, Kayley, Kyan B, Kyan J, Kevin, Levi, Luc, Marijn, Marlou, Max, Mell, Milan P, Milan S, Miles, Nadie, Nikki, Renske, Riley, Roos, Ryan, Sam, Sara, Sofie, Teun, Valérie en Youhannes; heel veel plezier en succes op je nieuwe school, we gaan jullie missen!! Komen jullie nog eens gezellig kletsen?

Lieve groetjes van alle meesters en juffen van OBS ‘t Einder