Thema-avond! - Zelfvertrouwen, weerbaarheid en welbevinden.

Het is voor kinderen, ouders en leerkrachten fijn als kinderen zich goed kunnen ontwikkelen, overweg kunnen met emoties en gelukkig zijn. Dat ze met hun talenten kunnen werken en hun minder sterke kanten kunnen accepteren, zodat ze een eigen plekje in kunnen nemen.
Helaas lukt dat niet altijd. Te vaak hebben kinderen onvoldoende zelfvertrouwen, is het welbevinden ver te zoeken, en zijn ze niet gelukkig.

Willen wij als volwassenen hieraan iets doen dan is het goed om kinderen sterker te maken en ze meer inzicht te geven in zichzelf en de ander.

Tijdens deze avond krijgt u tips en informatie over deze materie waar je als volwassene iets mee kunt! Middels verhalen uit de praktijk en filmfragmenten word je uitgedaagd mee te denken en mee te praten.