Eindejaarsviering

Op donderdag 19 december aanstaande willen we samen met u en uw kinderen het jaar 2019 op een gezellige manier afsluiten.
Dit willen we doen door middel van een feestelijk diner in de klassen en aansluitend een viering in de aula. De avond begint om 17.30 uur en eindigt om 19.00 uur.

Het diner
Ieder kind zorgt voor een gerecht dat voldoende is voor vijf kinderen. Ze kunnen kiezen om een voor-, hoofd- of nagerecht te maken.
Enkele voorbeelden, maar laat vooral je creativiteit en eigen smaak spreken:
- voorgerecht: stokbrood met kruidenboter / soep / salade
- hoofdgerecht: pannenkoeken / pasta
- nagerecht: muffins / yoghurt met fruit
Graag met bijbehorend opschepmateriaal.
Gerechten kunnen niet op school opgewarmd worden en
moeten dus al warm in de klas arriveren.
De school zorgt voor het drinken.

Vanaf maandag 9 december hangt bij iedere klas een intekenlijst waarop u kunt aangeven voor welk gerecht uw kind zorgt.

Voor ouders is er in de aula een leuke plek ingericht met een klein hapje en een drankje, van 17.30 tot 18.30 uur.
Ook nodigen we u bij deze uit voor de viering van 18.30-19.00 uur.

Op woensdag 18 december nemen de kinderen alvast het volgende mee in een plastic zak, alles voorzien van naam:
- bord
- beker
- bestek
- kommetje

In de dagen vooraf brengen we de school in een feestelijke sfeer.
Om het helemaal af te maken zou het leuk zijn als iedereen feestelijk gekleed naar school komt.

We willen tijdens deze avond vuurkorven op het schoolplein gebruiken. Heeft u een vuurkorf en/of hout, dan kunt u dat doorgeven aan juf Ingrid of juf Franca. We vragen u de korf en/of hout uiterlijk woensdag 18 december mee naar school te nemen.

Met vriendelijke groeten,
Team OBS ’t Einder.